Laatste nieuws over de Covid-maatregelen


We zijn weer open!


Lief publiek,

We zijn weer open! Wij zijn superblij dat we weer artiesten en publiek mogen verwelkomen en dat er gespeeld en geapplaudiseerd kan worden.

De kaartverkoop voor seizoen 2021-2022 is gestart. We hebben weer een fantastisch programma boordevol prachtige voorstellingen en geweldige artiesten. Bekijk hier ons programma. 

Graag tot snel in ons en jouw theater!

De covid-maatregelen in Theater de Bussel


Wij zijn weer open en heten je weer van harte welkom in ons theater. De veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers staat voorop, wij zullen ons daarom altijd houden aan de - op dat moment - geldende maatregelen.

Coronatoegangsbewijs 

Om veilig te genieten van de film of voorstelling maken wij gebruik van de CoronaCheck-app voor iedereen vanaf 13 jaar. Hierin kun je een van onderstaande bewijzen omzetten in een QR-code

  • Door volledige coronavaccinatie; dit bewijs is geldig 14 dagen nadat je volledig bent gevaccineerd
  • Door een herstelbewijs te tonen dat je minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona.
  • Door een bewijs van negatieve testuitslag (niet ouder dan 24 uur, maak een gratis afspraak via www.testenvoortoegang.org)
     
  1. Download voor vertrek naar het theater de CoronaCheck-app. Heb je geen smartphone? Print dan je coronatoegangsbewijs via https://coronacheck.nl/nl/print/ Heb je geen DigiD? Dan kun je je QR-code opvragen met je BSN-nummer door te bellen naar: 0800-5090
    Kom je uit België? Dan kun je ons bezoeken met de app CovidSafe.

  2. Neem je legitimatiebewijs mee. Onze medewerkers vergelijken de gegevens van de legitimatiebewijs met de gegevens van je QR-code.

Bedankt voor je begrip en tot snel in jouw en ons theater!

Veelgestelde vragen algemeen

Hieronder vind je een aantal van de meeste gestelde vragen. Wij zullen dit overzicht bijwerken als er nieuwe vragen zijn. 


Welke maatregelen heeft Theater de Bussel genomen rond het coronavirus?

We hebben in het theater uiteenlopende maatregelen toegepast om uw bezoek aan ons en jouw theater zo aangenaam mogelijk te maken. Enkele van deze maatregelen zijn:

• Toiletten worden regelmatig gereinigd. Ook zijn er voldoende desinfecterende middelen voor uw persoonlijke hygiëne.
• Er zijn looproutes aangebracht, zodat bezoekers zo min mogelijk oponthoud ondervinden.
• Ons personeel staat altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en hulp te bieden.

Wat als de voorstelling toch niet doorgaat?

Als een voorstelling niet gespeeld kan worden, stellen we je zo snel mogelijk op de hoogte en ontvang je een digitaal tegoed of je geld terug. Het digitaal tegoed is online inwisselbaar.


Wat moet ik doen als ik zelf besluit niet naar de voorstelling te gaan?

Je hebt een kaartje gekocht maar je wilt bij nader inzien niet naar de voorstelling gaan (bijvoorbeeld vanwege gezondheidsklachten)?  Je kunt gebruik maken van onze retourregeling. Laat dit weten door te bellen naar 0162-428600 en ruil je kaarten in voor een nieuwe voorstelling, digitaal tegoed of geld retour.


Ik heb kaarten voor een voorstelling, die is verplaatst. Zijn deze nog geldig?

Jouw kaarten voor de verplaatste voorstelling blijven gewoon geldig en kan je vinden in jouw Busselaccount. Op het moment dat de verplaatste voorstelling alsnog plaatstvindt, kan je gewoon deze kaarten gebruiken en meenemen (geprint of digitaal op jouw smartphone). Je ontvangt sowieso vlak van tevoren nog een mail over de voorstelling. 


Ik heb kaarten voor een voorstelling die is geannuleerd. Wanneer ontvang ik daar bericht over? 

Alle kaartkopers van de voorstellingen die wegens de coronamaatregelen worden geannuleerd, ontvangen een persoonlijk bericht van ons. Mocht je nog geen mail hebben ontvangen, dan raden we je aan om goed jouw Spambox of Ongewenste mailbox te controleren.


Krijg ik geld terug van mijn gekochte kaarten? 

Gekochte kaarten blijven in ieder geval geldig. Mocht verplaatsing van de voorstelling geen optie zijn, dan komt er uiteraard een compensatie. In de mail die de kaartkopers van ons hebben ontvangen, kon men hun voorkeur aangeven. Mocht je geen mail hebben ontvangen, controleer dan goed je spambox of ongewenste mail. Mocht je hier nog vragen hebben, dan kun je een mail sturen naar info@theaterdebussel.nl.

 

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen