Veelgestelde vragen


Hieronder vind je een aantal van de meeste gestelde vragen. Wij zullen dit overzicht bijwerken als er nieuwe vragen zijn. 

Wat als de voorstelling toch niet doorgaat?

Als een voorstelling niet gespeeld kan worden, stellen we je zo snel mogelijk op de hoogte en ontvang je een digitaal tegoed of je geld terug. Het digitaal tegoed is online inwisselbaar.


Wat moet ik doen als ik zelf besluit niet naar de voorstelling te gaan?

Je hebt een kaartje gekocht maar je wilt bij nader inzien niet naar de voorstelling gaan (bijvoorbeeld vanwege gezondheidsklachten)?  Je kunt gebruik maken van onze retourregeling. Laat dit weten door te bellen naar 0162-428600 en ruil je kaarten in voor een nieuwe voorstelling, digitaal tegoed of geld retour.


Ik heb kaarten voor een voorstelling, die is verplaatst. Zijn deze nog geldig?

Jouw kaarten voor de verplaatste voorstelling blijven gewoon geldig en kan je vinden in jouw Busselaccount. Op het moment dat de verplaatste voorstelling alsnog plaatstvindt, kan je gewoon deze kaarten gebruiken en meenemen (geprint of digitaal op jouw smartphone). Je ontvangt sowieso vlak van tevoren nog een mail over de voorstelling. 


Ik heb kaarten voor een voorstelling die is geannuleerd. Wanneer ontvang ik daar bericht over? 

Alle kaartkopers van de voorstellingen die wegens de coronamaatregelen worden geannuleerd, ontvangen een persoonlijk bericht van ons. Mocht je nog geen mail hebben ontvangen, dan raden we je aan om goed jouw Spambox of Ongewenste mailbox te controleren.


Krijg ik geld terug van mijn gekochte kaarten? 

Gekochte kaarten blijven in ieder geval geldig. Mocht verplaatsing van de voorstelling geen optie zijn, dan komt er uiteraard een compensatie. In de mail die de kaartkopers van ons hebben ontvangen, kon men hun voorkeur aangeven. Mocht je geen mail hebben ontvangen, controleer dan goed je spambox of ongewenste mail. Mocht je hier nog vragen hebben, dan kun je een mail sturen naar info@theaterdebussel.nl.