Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
 
Hieronder staat een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op via 0162-428600 of vul het onderstaand contactformulier in.  
 
Bestellen
 
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
U kunt u wachtwoord opnieuw opvragen door uw emailadres in te vullen onder het kopje 'Inloggegevens vergeten?'
 
Ik heb net online kaarten gekocht maar ik heb de kaarten niet ontvangen.
U kunt uw kaarten terug vinden in uw account onder het kopje Mijn Agenda.
 
 
Ik heb kaarten in mijn winkelwagentje staan, ik wil deze verwijderen of minder kaarten hebben.
Als u kaarten wilt annuleren gaat u naar het winkelwagentje. Onder de voorstelling staat 'verwijderen', als u daar op klikt verdwijnt de voorstelling uit uw winkelwagentje. Als u eenmaal op reserveren heeft geklikt, kunt u de voorstelling verwijderen door op het prullenbakje te klikken. Heeft u het foute aantal kaarten aangeklikt? Verwijder dan de voorstelling en boek hem opnieuw. 
 
Waar kan ik mijn theatertegoed vinden?
Op dit moment kunt uw theatertegoed helaas niet inzien. Er wordt aan gewerkt om dit zo snel weer mogelijk te maken. U kunt uw theatertegoed opvragen aan de kassa of telefonisch. Bij de kassa kunt u afrekenen met uw theatertegoed. 
 
Kan ik zelf stoelen kiezen?
Ja, bij het bestellen van uw kaartjes klikt u op vrije stoelkeuze. Indien u op automatische plaatsing klikt, krijgt uw automatisch stoelen aangewezen. Als u kaarten gaat boeken via de vrije stoelkeuze, ziet u de best beschikbare stoelen. Sommige delen van de zaal zijn niet boekbaar om zo de zaal geleidelijk vol te krijgen. Het kan ook zijn dat er bepaalde stoelen zijn geblokkeerd, omdat bijvoorbeeld techniek ze nodig heeft.

Ik wil tijdens de voorverkoop rij 5 en 6 boeken, maar deze zijn geblokkeerd, hoe kan dit?
Deze rijen zijn geblokkeerd voor onze minder mobiele bezoekers. Vanaf 17 juni gaan de overgebleven stoelen op deze rijen in de verkoop. 
 
Er staat bij administratiekorten een min-bedrag, hoe kan dit?
Als u korting krijgt omdat u bijvoorbeeld Liefhebber bent, wordt dit berekend onder het kopje administratiekosten. Hierdoor kan er soms een minbedrag staan.
 
Ik wil betalen met een cadeaubon, kan dat?
We accepteren alleen de Podium Cadeaukaart bij Theater de Bussel. Hiermee kunt u zowel online als bij de kassa betalen. 
 
Ik kan kaarten boeken met korting, maar het kortingspercentage klopt volgens mij niet.

Als u kaarten met korting krijgt, wordt eerst de servicetoeslag van 3 euro (voor de garderobe en het pauzedrankje) van de kaarten afgetrokken. Vervolgens wordt het kortingspercentage over dit bedrag berekend. Erna wordt de servicetoeslag van 3 euro er weer aan toegevoegd. Rekenvoorbeeld: U krijgt met de Sirene Sale 50% korting op kaartjes van 25 euro. Dat is 25 euro - 3 euro servicetoeslag, dus dat is 22 euro. 50% van 22 euro is 11 euro. Vervolgens wordt de servicetoeslag van 3 euro er weer bijgerekend, dus dan wordt de eindprijs 14 euro. Dit doen we omdat we helaas geen korting kunnen rekenen over onze servicetoeslag.

Kan ik contant betalen bij de kassa van Theater de Bussel?
Nee, u kunt alleen pinnen.
 
 
 

 

Contactformulier

Gebruik onderstaand formulier voor vragen of opmerkingen.
U krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.