LET OP: rond je bestelling op onze website altijd goed af!

Ma 10 april 2017

Afgelopen periode hebben wij gemerkt dat bestellingen via onze website niet altijd correct worden afgerond. Om dit te voorkomen is het belangrijk dat u uw bestelling altijd helemaal afrondt. Hoe? 

Afgelopen periode hebben wij gemerkt dat bestellingen via onze website niet altijd correct worden afgerond. Hierbij wordt het bedrag van de kaartjes wel van uw rekening afgeschreven maar worden deze kaartjes niet geregistreerd in ons kassasysteem.

Om dit te voorkomen is het belangrijk dat u uw bestelling altijd helemaal afrondt. Dit doet u als volgt: als u na uw Ideal betaling op afronden/ga verder klikt keert u terug naar onze website waar wij u bedanken voor uw bestelling. Pas dan is uw bestelling compleet.

Mochten er vragen zijn, kunt u met ons contact opnemen via 0162 428600.

Actueel

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Deze site gebruikt cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.

Meer informatie

X

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.